    From: "Profil1" <j...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: dochody w $
    Date: Sat, 8 Feb 2003 16:31:35 +0100

    Witam grupowiczów.

    Jestem studentem ostatniego roku uczelni morskiej.
    Od czerwca 2002 roku do stycznia 2003 odbywałem płatną praktykę na statku
    należącym do polskiego armatora lecz zarejestrowanego na Wyspach Marshalla.
    Świadectwo pracy otrzymałem od armatora polskiego z informacją, że w okresie
    pracy u tegoż przebywałem na urlopie bezpłatnym. Za pracę otrzymywałem
    wynagrodzenie w dolarach amerykańskich.
    Proszę o odpowiedź na następujące pytania :
    1. Czy wynagrodzenie to podlega opodatkowaniu podatkiem od osób fizycznych ?
    2. Jeżeli tak to jak mam wypełnić PIT-? (w jakiej walucie, jakie koszty
    uzyskania przychodu, itp.)?

    dziękuję za pomoc

    J.B.