  • Data: 2006-09-21 17:58:31
    Temat: dieta w dg jednoosobowej?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W gdzisiejszej gazecie podatkowej jest artyjuł o dietach transportowców.
    Wynika z niego, że w takim rodzaju dg nie może to być kosztem. Mam w związku
    z tym pytanie czy w innym dg może to być koszt.
    Prowadzę usługi informatyczne nazwijmy to na telefon. Praktycznie co dzień
    sam siebie wysyłam w delegację. Czy wobec tego należy mi się dieta która
    może być kosztem mojej dg?

    Z góry dziękuję za jakieś podpowiedzi.
    Acha. Jeżeli ma to jakieś znaczenie to mam kpir, vat i pełny zus- żadnej
    innej pracy
    --
    PawełJ