  • Data: 2003-10-21 11:40:07
    Temat: delegacje a KUP
    Od: "MSP" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    mam problem, hmmmm, natury "czepiania się" kosztów. Jestem GK, w firmie, w
    której pracownicy dużo "jeżdzą" w delegacje. Zaczął mnie zastanawiać fakt,
    co w przypadku kontroli z US, czy sprawdzają np. w drodze ustaleń
    kontrahentów, u których (rzekomo) byli pracownicy???
    Jak uważacie??? jaki procent kosztów mogą stanowić delegacje służbowe???
    Nadmienię, że jesteśmy firmą usługową, pracownicy "jeżdżą" w różne części
    Polski po materiał i udział tych kosztów w kosztach ogółem wynosi ok 6-7% w
    skali miesiąca.
    Dziękuję za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie
    MSP