  • 11. Data: 2002-09-03 09:23:53
    Temat: Re: deklaracja VAT7 po terminie - co zrobic
    Od: Abel Rosnowski <p...@p...onet.pl>

    to w takim razie chciałbym zobaczyć takiego gościa, który ponieważ NIE MUSI
    odliczyć już zapłaconego w fakturach VAT to go nie odliczy - (bo przecież nie
    musi) - nie widać absurdu ???

    Abel

  • 12. Data: 2002-09-03 10:05:28
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    MUSI
    > odliczyć już zapłaconego w fakturach VAT to go nie odliczy - (bo przecież

    ja rowniez chcialbym zobaczyc goscia, ktory oze skorzystac z przywileju i
    nie korzysta,
    choc jest to dla niego BARDZO korzystne...

    Boguslaw