  • 1. Data: 2002-08-28 18:47:14
    Temat: Co lepsze, 2 male firmy czy 1 duza
    Od: "ralf78" <r...@b...pl>

    Witam grupe!

    Temat troche nakreslil moje zapytania...
    Zastanawiam sie czy ze wzgledow prawnych no i oczywiscie moich korzysci
    lepiej miec 2 firmy mniejsze zajmujace sie dwoma odrebnymi branzami czy
    jedna wieksza, ktora obsluguje obie branze...
    Zastanawiam sie czy prawnie nie ma jakis przeciwskazan, zeby na przyklad 1
    firma jednoczesnie zajmowala sie uslugami IT oraz przedstawicielstwem i
    handlem na przyklad artykulow spozywczych...? Czy trzeba to rozdzielic na te
    2 mniejsze,wspomniane wczesniej firmy?

    Co sadzicie?

    pozdrawiam

    Rafal

  • 2. Data: 2002-08-28 19:19:45
    Temat: Re: Co lepsze, 2 male firmy czy 1 duza
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "ralf78" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Temat troche nakreslil moje zapytania...
    > Zastanawiam sie czy ze wzgledow prawnych no i oczywiscie moich korzysci
    > lepiej miec 2 firmy mniejsze zajmujace sie dwoma odrebnymi branzami czy

    Jeśli są to osobiste DG, to jest to obojętne
    Jeśli to spółki to im więcej zagmatwania tym bezpieczniej dla właścicieli
    uciec przed kontrolą

  • 3. Data: 2002-08-28 19:35:42
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli są to osobiste DG, to jest to obojętne

    No niezupełnie,bo dwóch takich firm nie da się legalnie mieć.
    Jacek

  • 4. Data: 2002-08-28 19:42:05
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > No niezupełnie,bo dwóch takich firm nie da się legalnie mieć.

    Że na jedną osobę się nie da to ja zakładam, że autor wątku wie.
    Domniemuję, że on kombinuje jak tanio legalnie działać "w komputerach",
    korzystając z mamusi doświadczonej w "żywieniówce"

    Jednak jak wcześniej podpowiadano legalnie , słusznie, uczciwie ... na długą
    metę pożenić tego się nie da.
    Niestety trza bulić, albo ryzykować :-)