eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidarowizna, babcia daje mi 140 tys zl (na mieszkanie, samochod, zycie) › darowizna, babcia daje mi 140 tys zl (na mieszkanie, samochod, zycie)
  • Data: 2004-02-09 23:57:37
    Temat: darowizna, babcia daje mi 140 tys zl (na mieszkanie, samochod, zycie)
    Od: "Marcin" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Babcia da mi 140 tys zl na samochod, mieszkanie itd... uzbierala przez cale
    zycie. ma 87 lat

    nie chce zeby potem po kupnie mieszkania ktos z us sie czepial skad mialem
    te pieniadze, bo jestem mlody i aktualnie nie pracuje.

    Jak sformalizowac ta darowizne? I jaki od tego bedzie podatek?

    co wypelniac w u. skarbowym? czy potrzebny jest notariusz? czy wystarczy
    umowa np pisemna / ustna a potem jakis druk w us wypelnic? jaki druk?

    pozdrawiam