eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidarowizna, babcia daje mi 140 tys zl (na mieszkanie, samochod, zycie) › Re: darowizna, babcia daje mi 140 tys zl (na mieszkanie, samochod, zycie)
  • Data: 2004-02-10 11:25:49
    Temat: Re: darowizna, babcia daje mi 140 tys zl (na mieszkanie, samochod, zycie)
    Od: "Marcin" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no tak, ale ja nie pracuje, wiec nie oddam i to bedzie podejrzane

    ja bede chcial kupic sobie samochod i mieszkanie

    wiec ona musi mi to dac, bo ja nigdy tego nie bede w stanie oddac (nie
    pracuje)

    czy te ok 10tys to wszystkie koszty z ta darowizna zwiazane? czy jeszcze
    jakis podatek dochodowy od takiej kwoty jest wymagany? 10 tys mnie
    satysfakcjonuje jako legalizacja tej kasy.