  • Data: 2004-01-31 11:19:38
    Temat: darowizna
    Od: "MSP" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spółka chce przekazywać określoną kwotę stowarzyszeniu w wyniku różnych,
    barterowych umów;) Koncepcja moja jest taka: ponieważ nie za bardzo może to
    być składka członkowska (gdyż jest ona stała, a kwoty w poszczególnych
    m-cach będą różne), potraktowałabym to jako darowiznę dla stowarzyszenia,
    jednocześnie nie odejmując jej od dochodu w Spółce (dla bezpieczeństwa;)) ,
    natomiast w stowarzyszeniu byłby do przychód. Nie zdążyłam się jeszcze
    zapoznać szczegółowo z przepisami na ten rok, coś gdzieś... że 300 zł wolno,
    ale... na logikę - odliczyć od dochodu, ja zaś chcę nie odliczać. Co
    sądzicie???