-
1. Data: 2009-08-10 13:59:52
Temat: [crosspost]problem z klientem
Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>
Witam, wykonalem banery dla klienta, wystawilem fakture, zawiozlem banery,
wspomnialem o zarysowaniach na dwoch z trzech sztuk,zostaly przyjete przez
pracownika,a faktura podpisana tez przez pracownika . Na drugi dzien klient
zlozyl reklamacje z okresleniem ze usluga nie zostala wykonana wg jego
(skrytych) zalozen, czesc rzeczy ktore dostarczylem w ramach uslugi jest
uszkodzona. Zgodzilem sie co do uszkodzen na niktorych z nich (banery
zabralem), ale nie zgodzilem sie ze banery zostaly wykonane z "za cienkiego"
matrerialu (klient nie okreslil grubosci w zamowieniu). Klient mi w ramach
reklamacji odeslal fakture określając, że usługa zostala wykonana niezgodnie
z jego zamowieniem, bo "zawsze mial grubsze banery".
Jak wspomnialem ,uznalem czesc reklamacji-wlasnie pisze pismo, ale czesci
nie uznalem. Musze teraz cos zrobic z fakturą. Do glowy przychodzi mi
wystawienie korekty i odjecie z niej rzeczy, ktore zabralem. Ale jeden baner
zostaje. Jak to rozwiazac ksiegowo?
jesli wystawie korekte, to jestem prawie pewien, ze klient jej nie przyjmie,
nie podpisze i nie odesle- chcialem ja wsadzic do odpowiedzi na reklamacje.
no ale bede w kropce.
Wszystkie argumenty co do wykonania zlecenia sa po mojej stronie-
zapewnienia producenta materialu, drukarni, zamowienia klienta bez
okreslenia gramatury itd.
NO i drugie pytanie, jesli wystawie korekte to czy musze korygowac
deklaracje VAT za lipiec? (podstawowa faktura jest z lipca, korekta
sierpien)
bede wdzieczny za wszleka pomoc ksiegowo-prawnicza, jak to rozwiazac
pzdr
Anax