    From: Tomek <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: co zawiera faktura
    Date: Tue, 02 Jun 2009 11:33:49 +0200

    Bardzo proszę o odpowiedz fachowców.

    Dostaje faktury za internet i mam wątpliwości ( nie znam sie na tym) czy
    ta faktura jest prawidłowo wystawiona.
    Chodzi mi o to czy wszystko zawiera co powinna.

    Jest nazwa firmy wydrukowana, adres, NIP
    Data wystawienia i sprzedaży
    Jest odbiorca , adres, NIP
    Jest nazwa usługi , ilość, stawka, cena netto , cena brutto, podatek
    VAT, słowie do zapłaty

    Jest wydrukowany podpis kto wystawił, brak podpisu ręcznego i pieczątki
    ( tu mam pytanie , czy nie musi być podpisu ręcznego?)

    Data i podpis odbiory

    To wszystko co zawiera faktura, cała jest wydrukowana na drukarce, nie
    ma nigdzie pieczątki firmy, indywidualnych podpisów, czy tak może być.

    Pytam bo zbieram faktury żeby odliczyć sobie ulgę.

    az