  • Data: 2003-09-27 06:53:29
    Temat: co mam robic ?
    Od: "Tommy" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem programista, napisalem program ktory sprzedaje za pomoca internetu.
    Od roku czasu mam zarejestrowana firme. Od samego poczatku prowadzenia
    dzialalnosci nie placilem ZUS oraz nie wystawialem faktur i nie rozliczalem
    sie
    z US, pewna osoba ktorej znam nazwisko zglosila to i mialem kontrole z US
    razem
    z policja, zabrali mi sprzet, wszystkie faksy ktore przychodzily i
    potwierdzenia nadania
    listow. Szaczuje ze sprzedalem program na kwote 80 tys. zl, chcialbym to
    naprawic
    rozliczyc sie, co mi za to grozi ? co mam robic ? prosze o pomoc.