  • Data: 2005-11-10 21:49:41
    Temat: co grozi za...
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pytanie.
    Miałem jako osoba fizyczna wynajętego murarza. Bez żadnej umowy pisemnej. No
    i oczywiście bez rachunku o czym nie wiedziałem wcześniej. Ponieważ ten
    człowiek nieźle mi namieszał nie chcę być mu dłużny. Czy mogę zgłosić np do
    Urzędu skarbowego(albo do kogo?) że robił u mnie a teraz nie chce mi dać
    faktury (rachunku, umowy o dzieło) a co się z tym wiąże nie odprowadził
    podatku od dochodu Pieniądze mu zapłaciłem z ręki do ręki zgodnie z umową.

    Bardzo proszę o jakieś sugestie

    --
    PawełJ