  • Data: 2006-02-25 23:12:13
    Temat: brak podatku
    Od: <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich Mam pytanie????

    Chodzi o to czy nalezy wystawic PIT 11 osobie ktora byla zatrudniona jako
    uczen w celu przygotowania zawodowego????
    Ma tak niskie wynagrodzenie ze nie bylo podatku i wlasciwie czy mozna uznac
    taka osobe jako podatnik i czy zaklad ma obowiazek zawiadamiac utrzad o
    takich przychodach tej osoby????

    Nie wiem czy dobrze pamietam ale mignela mi kiedys informacja US o dochodach
    maloletnich dzieci dolaczanych do zeznania rocznego..czy moze to ma
    zastosowanie????

    Bardzo prosze o odpowiedz ...
    Dziekuje z gory NANC