  • Data: 2007-04-25 13:19:47
    Temat: bonus ? bonifikata ? sprzedaż UE
    Od: rafał <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    sytuacja jest następująca, za przekroczenie pewnego obrotu mój
    kontrahent z UE przyznaje mi określony bonus (który mi albo przeleje,
    albo skompensuje z moimi należnościami) i teraz zagwozdka.
    1. Czy mogę mu na to wystawić fakturę ?
    2. Czy faktura ma być z VAT czy bez (jak np. przy WDT) ?
    3. Jaki rodzaj rodzaj transakcji VAT mam wstawić czy jest to EXU
    (eksport usług na terytorium Unii), czy może SPTK ?

    Liczę na wyrozumiałość i odpowiedź

    Rafał