  • Data: 2006-09-11 16:54:09
    Temat: blokada konta DG a biezace naleznosci podatkowe
    Od: "kukikuki" <h...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej,

    dostalem dzis pismo, ze US chce mi zablokowac jakas tam kwote na koncie
    firmowym
    na poczet zaleglych naleznosci (mialem kontrole, i doszukali sie niefajnej
    rzeczy w podatku VAT, ale
    nie ma zadnej decyzji o tym ile i za co maja mi sciagnac).
    zakladam, ze mi to konto lada dzien bank zablokuje, i nie bede mógl z niego
    wyplacic ani grosza, tak?
    jak zatem wyglada np: placenie comiesiecznej zaliczki na podatek dochodowy i
    VAT od dochodów
    biezacych? kontrahent mi zaplaci na to konto,..a ja nie mogac nic z nim
    zrobic nie bede mógl z niego
    puscic przelewu do VAT-7? czy moze przelewy do US i ZUS bedzie mozna robic?
    konto jest w mBanku.

    pozdr,