  • Data: 2003-01-09 18:59:40
    Temat: błędna stawka VAT a kasa fiskalna
    Od: "Magdip" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no i stało się ;-(
    Przegapiłam zniesienie stawki 12% VAT na niektóre art. dla dzieci i
    sprzedałam kilka rzeczy na kasę fiskalną z VAT 12% zamiast 22%.

    - po pierwsze rozumiem, że musze sprzedawac to od 1.01.03 ze stawką 22% mimo
    że kupiłam jeszcze w grudniu na 12%??

    - po drugie jeśli powinnam była zastosować stawkę 22% to raport miesięczny z
    kasy fiskalnej będzie błędny i kwotę brutto uzyskaną w stawce 12% powinnam
    przeliczyć na 22% , tak czy nie??

    - czy powinnam złożyć jakieś pismo wyjaśniające do urzędu w tej sprawie , że
    deklaracja za styczeń nie będzie zgodna z raportem z kasy fiskalnej??

    poradźcie, co zrobić
    Magda