  • Data: 2006-12-31 11:18:38
    Temat: biznes bez wlasnej dzialalnosci gospodarczej?
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!

    Chce zajmowac sie szkoleniami (szkolenia biznesowe), ale przynajmniej na
    poczatku nie chce zakladac dzialalnosci gospodarczej.
    Jest kilku trenerow ktorzy beda prowadzic szkolenia, ja mam zajac sie
    szukaniem klientow i organizacja calosci.
    Oczywiscie chce dzialac zgodnie z prawem. Jakie mam tu mozliwosci bez
    zakladania dzialalnosci gospodarczej.
    Czy np. moge dogadac sie z jakas znajoma firma, na zasadzie jakiejs formy
    wynajecia jej jako posrednika? (tzn. podpisujemy umowe, ja robie wszystko
    na swoj rachunek, a oni wystawiaja klientom faktury, prowadza ksiegowosc).
    Czy sa jakies ewentualnie inne mozliwosci?

    Bede bardzo wdzieczny za rzeczowe informacje.

    Kuroi Bonza
    pager 0642299084
    http://www.kaizen-edu.com

    "Linux is like vigvam: no windows, no gates, only Apache inside"