  • Data: 2005-06-16 08:29:44
    Temat: biuro rachunkowe a odpowiedzialność
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)
    Chciałabym sie upewnić czy istnieje możliwość zlecenia przez biuro
    rachunkowe wykonywania usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych innemu
    podmiotowi bez licencji?(nie ukrywam,że dla mnie jest to dziwne,ale może
    kieruję się pokrętną logiką)..i co wtedy dzieje się z odpowiedzialnością za
    błędy ?co z polisą?Wydaje mi się,że można "zlecić"poszczególne czynności,ale
    i tak muszą one być weryfikowane przez kogoś z uprawienieniami.Poza tym czy
    DG może korzystać z usług "podwykonawcy"(IHMO nie)czy powinna podpisac
    umowę z licencjonowanym biurem.Bardzo dziękuję za wskazówki i podpowiedz
    gdzie znajdę przepisy.
    pozdrawiam
    ania