  • Data: 2005-06-17 21:40:16
    Temat: Re: biuro rachunkowe a odpowiedzialność
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "W.R." <w...@w...ratymirski.net> napisał w
    wiadomości news:pan.2005.06.17.20.03.37.117900@wytnij.ratymirsk
    i.net...
    >Nie bardzo rozumiem pytanie "Poza tym czy
    >W firmie księgi może prowadzić jakikolwiek pracownik firmy - nawet
    >sprzątaczka. A zlecenia z kimś bez uprawnień podpisać nie można
    >(wtedy zleceniobiorca ryzykuje odpowiedzialnością).

    Witam:)dziękuję za odpowiedz i juz wyjaśniam:)Mam na myśli taki przypadek w
    którym to ,licencjonowane biuro rachunkowe zleciło jednoosobowej DG
    prowadzonej przez kogoś bez licencji prowadzenie KPiR kontrahentów( nie
    widziałam umowy -ale nie sądze by miało to znaczenie- na "chłopski " rozum
    jeśli podpiszesz umowę z chirurgiem nie znaczy ze mozesz operować:).Umowy na
    "usługi " z w/w są podpisywane przez osobę prowadzącą ową działalność(bez
    licencji),nie ukrywam iż wzbudziło to moja konsternację i zastanawiam się :
    a) czy podatnik ponosi konsekwencję związania się z takim pseudo biurem (
    powinien sprawdzic numer licencji chyba-co za czasy:(
    b) w/w fakturuje kontahentów IHMO nie ma prawa
    Coś mi się wydaje,że to bomba z opóznionym zapłonem:(
    pozdrawiam
    ania