  • Data: 2005-10-17 08:35:17
    Temat: bez faktury
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taką sytuację: korzystałem z usług pewnej firmy zlokalizowanej w
    Szwecji, po zapytaniu się ich o fakturę dowiedziałem się że "nasz system
    chwilowo nie umożliwia wystawiania faktur, przewidujemy że za kilka
    miesięcy będzie to możliwe".

    I tak mnie ciekawi, jak sądzicie, czy to możliwe że którekolwiek z
    cywilizowanych państw (a do takich się z pewnościa Szwecja zalicza) ma
    prawo pozwalające firmie powiedzieć "nie wystawimy faktury bo
    system....", kiedy klient prosi o fakturę?

    poz.

    m.