  • Data: 2010-04-08 19:18:03
    Temat: auto prywatne w DG - procent z wydatkow w koszta
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    obecnie uzywam czeto i gesto auta nie bedacego w ST na wyjazdy
    sluzbowe (tak po 4 tys km/miesiac). Poza wydatkami paliwowymi mam n
    faktur za naprawy/opony, oplacilem OC itp
    Auto prawdopodobnie tak bede uzywal jeszcze minimum przez pare miechow
    w porywach lacznie do roku. Czesc wydatkow jak np opony czy
    amortyzatory sa wydatkami na rzeczy, ktore w aucie beda eksploatowane
    po odbyciu sluzby
    Pokrycie w kilometrowce mam na wszystkie wydatki - w praktyce w koszta
    wrzucac wszystko czy dla przyzwoitosci np 95%?
    Technicznie tylko przyjety przeze mnie % wydatku idzie w koszta jak i
    analogiczny procent vatu w rejestr vat?
    Auta nie wprowadzilem w ST ze wzgledu na mala wartosc zakupu (auto "z
    importu" przed rozpoczeciem DG), mam inne w ST (niezdatny do takich
    gestych wyjazdow)
    Pozdrawiam,
    Przemek