  • Data: 2003-06-07 10:10:39
    Temat: amortyzacja programu komp - pytanie
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    zamierzam kupić program komp. na DG (VAT, KPiR) z ok 17000 brutto,

    zastanawiam się nad:

    1. leasingiem - wtedy raty miesięcznie są kosztem (VAT odliczam) ale co
    z wpłatą 30% (5100pln) na strart - czyba jako koszt (będzie przecież
    faktura - tylko na co?). Dodam, że jeszcze nigdy nie korzystałem z leasingu
    więc jestem zielony - proszę o sprostowanie lub potwierdzenie,
    2. kredytem - wtedy tylko odsetki m-czne w koszty a program w
    amortyzację - tylko jaki procent - czy można uznać, że się szybko zużywa i
    ponieść do 50% czy dać 30%,

    z góry dzięki

    pzdr
    mwi