  • Data: 2007-04-15 16:27:47
    Temat: akcje w spadku a podatek
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    otrzymałem kilka lat temu akcje w spadku, które sprzedałem w zeszłym
    roku, teraz przychodzi zapłacić za to podatek ale się dowiedziałem o
    jakiejś uldze i tu właśnie mam prośbę, mógłby ktoś mi
    "łopatologicznie" wytłumaczyć co i jak odliczyć i o czym muszę
    informować US? załóżmy że mam 10 tys zł zysku z akcji więc powinienem
    zapłacić 1900zł podatku i złożyć PIT38, jak to się wszystko zmienia
    jeżeli te akcje były ze spadku?
    --
    pozdrawiam
    Sławek