eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwrot towaruZwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "aqq" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zwrot towaru
    Date: Fri, 27 Nov 2009 11:12:05 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 9
    Message-ID: <heo8e5$5p8$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: system858917559.mtvk.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1259316485 5928 85.89.175.59 (27 Nov 2009 10:08:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Nov 2009 10:08:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:218285
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    sprzedany został towar X przez internet, została wystawiona faktura. Klient
    zwrócił towar zgodnie z przyslugującym mu prawem zwrotu do 10 dni.

    Proste zapewne pytanie:
    Co w takiej sytuacji zrobić? Jak w księgowości powinien wyglądać zwrot i
    anulowanie faktury?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1