  • Data: 2005-07-21 16:28:18
    Temat: Zwrot podatku (za mały)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałam zwrot nadpłaconego podatku, jednak suma na koncie jest
    mniejsza od kwoty z PITu. Na pierwszy rzut oka wyglądało, jakby
    przelana suma była mniejsza o kwotę 1% na OPP, ale po dokładnych
    przeliczeniach wyszło, że jest mniejsza _prawie_ o ten 1% (konkretnie
    nadpłata z pitu-1% na OPP+3,7zł). Zanim zacznę odbijać się od
    kolejnych telefonów, pań ipokojów w US, chciałabym zapytać na grupie
    skąd może się brać ta różnica. Czy pomyłka US, czy moja pomyłka skorygowana
    przez US, czy coś jeszcze innego?

    TIA
    Renata