  • Data: 2004-01-30 21:19:01
    Temat: Zwrot podatku studentowi (stala umowa o prace)
    Od: "KT" <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Od lipca 2003 pracuje w jednym z urzedow panstwowych, pensja 1500zl
    brutto/mies,
    poza tym studiuje zaocznie. Czy w zwiazku z tym nalezy mi sie jakis zwrot
    podatku ?
    Do kiedy wypelnic deklaracje podatkowa? Bardzo lamerskie to pytania, ale ja
    sie
    na tym kompletnie nie znam a nie chce czegos przespac :(

    Pozdrawiam Szanownych Dyskutantow i prosze o pomoc :)