  • Data: 2003-07-09 12:03:46
    Temat: Zwiekszenie VAT'u w budownictwie.
    Od: <j...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Ostatnimi czasy jestem straszony z lewa i prawa informacjami na temat
    zwiekszenia VAT'u w budownictwie, przy czym informacje na ten temat nie sa
    jasne.

    Jaki dokładnie VAT ma zostac zwiekszony, czy VAT na materialy budowlane,
    czy moze VAT na grunt pod budowe nowego mieszkania, czy moze jeszcze jakis
    inny (jestem w stanie sobie wyobrazic np. VAT za posiadanie WC w nowym
    mieszkaniu [rozne dziwne rzeczy przychodza teraz ludziom do glowy]).

    Czy zwiekszenie tego VAT'u wplynie na ceny nowych mieszkan ( i w jakim
    stopniu ).

    pozdrawiam
    Piotrek