  • Data: 2003-02-17 15:27:44
    Temat: Zmiana statusu firmy
    Od: Michal Z. <i...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,
    Obecnie prowadze dz. gosp. jako osoba fizyczna na KPiR + VAT.
    Zastanawaim sie nad zmiana statusu firmy na spolke. Przed zmiana,
    chcialem poprosic o rzwianie moich watpliwosci:
    1. czy po przeksztalceniu firmy w spolke za kazde przewinienie
    skarbowe odpowiadam tylko majatkiem spolki, a nie jak dotychczas calym
    swoim prywatnym majatkiem?
    2. czy wzrastaja mi oplaty zwiazane z prowadzeniem dzialanosci gosp.?
    3. czy nie musze podpisywac rozdzielnosci majatkowej aby US nie tknal
    moich prywatnych dobr?

    Prosze pomozcie mi w odpowiedzi na te watpliwosci?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Michal Z.