  • Data: 2006-01-23 20:14:10
    Temat: Zmiana formy opodatkowania po czasie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Byłem dzis w US z pisemkiem o zmianie formy opodatkowania. Panienka z
    okienka poinformowała mnie jednak ze termin 20 stycznia jest ostateczny i
    nie ma szansy na przyjecie takiego zgłoszenia po czasie, ze nie ma szansy
    na tzw. przywrócenie terminu zlozenia tego zgloszenia. czy to prawda? Czy
    na prawde nie ma juz szansy na załatwienie tej sprawy?

    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
    I jedyne,które ma za co!" Mark Twain