  • Data: 2002-11-03 10:56:38
    Temat: Zmiana działalnoci
    Od: d...@a...com.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry wszystkim
    Mam takie pytanie: Prowadzę działalność gospodarczą jako osoba fizyczna w
    Warszawie, rozliczam się według KPiR. Tak się składa, że musze się z
    Warszawy wyprowadzić. Czy muszę zlikwidować działalność w Warszawie i
    założyć "od nowa" w nowym miejscu. Jeżeli nie to co musze zrobić i jak
    będzie wyglądało płacenie podatków (PIT i VAT)?
    Z góry dziękuję za wszelkie uwagi. Mam nadzieję, że adresuje na właściwy
    adres.
    Pozdrowienia