  • Data: 2010-01-11 23:22:41
    Temat: Zmiana adresu - ZUS zwrócił mi ZCNA
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w temacie - po zmianie miejsca zamieszkania wysłałem
    ZCNA z wyrejestrowaniem ze starego adresu i zarejestrowaniem
    pod nowym adresem.

    Następnie dostałem z ZUS telefon, Miła Pani powiedziała mi
    że nie trzeba aktualizować ZCNA i ona mi je na podstawie
    tej rozmowy odśle.

    Potem dostałem listem zwykłym zapowiedziany zwrot,
    wraz z pisemkiem: "Zakład nie przyjmuje dokumentów
    ubezpieczeniowych nieprawidłowo sporządznych przez płatnika.
    W związku z rozmową telefoniczną (...) dokumenty (...) zostają
    w załączeniu odesłane".

    No icoś mi tu nie gra:
    - skoro ZCNA nie trzeba aktualizować, to znaczy że moja żona
    dla ZUSu dalej mieszka pod starym adrsem?
    - czemu odysłają listem zwykłym, powołując się przy tym na rozmowę tel.?
    - po co wogóle była ta rozmowa, w której Miła Pani poinformowałą mnie
    że na podstawie tejże rozmowy odeśle mi papiery? To jakaś "powielaczowa"
    praktyka?

    Czy ktoś z Was wie o co tu chodzi?

    --
    Tomek