  • 1. Data: 2009-03-03 08:35:19
    Temat: Zly NIP odbiorcy na fakturze
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam, mam podpisaną umowę o współpracę z firmą B, ta firma wchodzi w skład
    firmy A (firma A ma kilka firm córek). Wystawiłem jak co miesiąc fakturę na
    firmę B z którą mam podpisaną umowę o współpracę. Bezmyślna panna, która
    odbierała ode mnie fakturę podpisała się przy odbiorze i przybiła pieczątkę
    z firmy A. Teraz jest faktura wystawiona na firmą B z NIPem firmy B, a tam
    gdzie jest miejsce na podpis odbiorcy przybita jest pieczątka z firmy A z
    NIPem z firmy A.
    Co z tym mogę zrobić?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-03-03 09:10:50
    Temat: Re: Zly NIP odbiorcy na fakturze
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

> [...]
    > przybiła pieczątkę z firmy A. Teraz jest faktura wystawiona na firmą B z
    > NIPem firmy B, a tam gdzie jest miejsce na podpis odbiorcy przybita jest

    Nic. Nie ma przecież obowiązku podpisywania i pieczętowania faktur przez
    odbiorcę, więc nie ma znaczenia kto i co tam napisał. Liczy się podmiot, na
    który faktura została wystawiona, a to jest przecież umieszczone w nagłówku.
    Jeśli Cię jednak bardzo to "gniecie", to po prostu zniszcz podpisaną fakturę
    i wydrukuj nową. I w ogóle do żadnego podpisywania już nie zanoś, bo po
    jakiego grzyba?

    Pozdrawiam
    Emka

  • 3. Data: 2009-03-03 09:11:09
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-03-2009 o 09:35:19 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > gdzie jest miejsce na podpis odbiorcy przybita jest pieczątka z firmy A z

    A po co miałbyś coś z tym robić? Fakture wystawiłeś przecież prawidłwo,
    a to że w zastępstwie jedej firmy odebrała firma inna, to już nie Twoja sprawa
    (zakładająć że zapłacą za fakture)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek