  • 1. Data: 2009-03-03 07:14:35
    Temat: DG i etat
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam

    Prowadzę 1os.DG z małym ZUS'em i jestem na etacie.
    Czy drugą składkę zdrowotną czyli z DG mogę płacić też z "małego pakietu"?
    czy może muszę już "normalną"? czyli styczeń,luty 215,35 a od marca 224,24.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-03 07:25:02
    Temat: Re: DG i etat
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-03-2009 o 08:14:35 Piotr <h...@y...com> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Prowadze 1os.DG z ma?ym ZUS'em i jestem na etacie.
    > Czy drug? sk?adke zdrowotn? czyli z DG moge p?aciae te? z "ma?ego pakietu"?

    Co to jest "składka zdrowotna z małego pakietu"? Ile ona wynosi?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-03-03 07:35:49
    Od: OCTOBeer <o...@g...com>

    > Co to jest "składka zdrowotna z małego pakietu"? Ile ona wynosi?

    HEHE słuszna uwaga ;) oczywiście przy normalnej składce i przy
    obniżonej dla nowo założonych firm składka zdrowotna jest taka sama ;)

    Pytanie jednak mam trosze z innej beczki, kiedy i jak mam zgłosić do
    ZUS, że już jestem pracownikiem etatowym i że chciałbym płacić tylko
    zdrowotne?

    Pozdrawiam
    PiL

  • 4. Data: 2009-03-03 07:39:32
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Tomek" wycedził w wiadomości :

    > Co to jest "składka zdrowotna z małego pakietu"? Ile ona wynosi?

    Z racji tego że się nie znam, jak zwykle pewnie źle się wyraziłem, ale
    wydaje mi się że dość łatwo można było z kontekstu się domyślić o co mi
    chodzi? Chyba że się mylę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2009-03-03 07:40:41
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "OCTOBeer" napisał w wiadomości :

    HEHE słuszna uwaga ;) oczywiście przy normalnej składce i przy
    obniżonej dla nowo założonych firm składka zdrowotna jest taka sama ;)

    Dziękuję za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2009-03-03 07:41:28
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-03-2009 o 08:39:32 Piotr <h...@y...com> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" wycedzi? w wiadomo?ci :

    > Z racji tego ?e sie nie znam, jak zwykle pewnie 1/4 le sie wyrazi?em, ale
    > wydaje mi sie ?e do?ae ?atwo mo?na by?o z kontekstu sie domy?liae o co mi
    > chodzi? Chyba ?e sie myle.

    No właśnie ja się nie domyślam bo pierwsze słyszę o obniżonej
    składce zdrowotnej - dlatego chętnie się dowiem o co chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-03-03 07:42:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-03-2009 o 08:35:49 OCTOBeer <o...@g...com> napisał(a):

    > Pytanie jednak mam trosze z innej beczki, kiedy i jak mam zgłosić do
    > ZUS, że już jestem pracownikiem etatowym i że chciałbym płacić tylko
    > zdrowotne?

    Zdaje się że na ZZA to się robi, zamiast na ZUA.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek