  • 1. Data: 2009-03-02 20:33:29
    Temat: Platnosc powyzej 15000 Euro tylko przelewem?
    Od: "Origo/NewPost" <e...@e...com>

    Dzisiaj dotarla do mnie informacja ze jak skupuje towar w UE to jezeli
    wartosc towaru wynosi powyzej 15.000 Euro (lub rownowartosc w PLN) to takiej
    platnosci nie moge dokonac gotowkowo a tylko przelewem.
    Prawda to czy falsz?

  • 2. Data: 2009-03-02 21:09:10
    Temat: Re: Platnosc powyzej 15000 Euro tylko przelewem?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 02-03-2009 o 21:33:29 Origo/NewPost <e...@e...com> napisał(a):

> [...]
    > wartosc towaru wynosi powyzej 15.000 Euro (lub rownowartosc w PLN) to takiej
    > platnosci nie moge dokonac gotowkowo a tylko przelewem.

    Mniej więcej prawda

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-03-02 22:01:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Origo/NewPost wrote:
> [...]
    > wartosc towaru wynosi powyzej 15.000 Euro (lub rownowartosc w PLN) to
    > takiej platnosci nie moge dokonac gotowkowo a tylko przelewem.

    Pamiętaj jeszcze o limicie przewozu gotówki -
    chyba zostało 10 000 EUR

  • 4. Data: 2009-03-03 22:12:30
    Od: "Padre" <i...@o...uk>

    to jak kupic auto w komisie w Niemczech o wart pow 15 000 eur??? Już widze jak
    jakis komis sprzedała auto na fv przelewową.

  • 5. Data: 2009-03-03 22:33:32
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-03-2009 o 23:12:30 Padre <i...@o...uk> napisał(a):

    > to jak kupic auto w komisie w Niemczech o wart pow 15 000 eur??? Już widze jak
    > jakis komis sprzedała auto na fv przelewową.

    Na kartę?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-03-04 07:40:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Padre wrote:
    > to jak kupic auto w komisie w Niemczech o wart pow 15 000 eur??? Już
    > widze jak jakis komis sprzedała auto na fv przelewową.

    Jeśli nie jako przedsiębiorca, to nie ma problemu.
    Możesz nawet i miliony gotówką (zgłosisz tylko wywóz na granicy)
    Jeśli jako przedsiębiorca, to co za problem zapłałcic przelewem wcześniej?