  • Data: 2009-03-03 08:35:19
    Temat: Zly NIP odbiorcy na fakturze
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam podpisaną umowę o współpracę z firmą B, ta firma wchodzi w skład
    firmy A (firma A ma kilka firm córek). Wystawiłem jak co miesiąc fakturę na
    firmę B z którą mam podpisaną umowę o współpracę. Bezmyślna panna, która
    odbierała ode mnie fakturę podpisała się przy odbiorze i przybiła pieczątkę
    z firmy A. Teraz jest faktura wystawiona na firmą B z NIPem firmy B, a tam
    gdzie jest miejsce na podpis odbiorcy przybita jest pieczątka z firmy A z
    NIPem z firmy A.
    Co z tym mogę zrobić?

    --

    pozdrawiam,