  • Data: 2009-03-03 09:10:50
    Temat: Re: Zly NIP odbiorcy na fakturze
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Witam, mam podpisaną umowę o współpracę z firmą B, ta firma wchodzi w
    > skład firmy A (firma A ma kilka firm córek). Wystawiłem jak co miesiąc
    > fakturę na firmę B z którą mam podpisaną umowę o współpracę. Bezmyślna
    > panna, która odbierała ode mnie fakturę podpisała się przy odbiorze i
    > przybiła pieczątkę z firmy A. Teraz jest faktura wystawiona na firmą B z
    > NIPem firmy B, a tam gdzie jest miejsce na podpis odbiorcy przybita jest
    > pieczątka z firmy A z NIPem z firmy A.
    > Co z tym mogę zrobić?

    Nic. Nie ma przecież obowiązku podpisywania i pieczętowania faktur przez
    odbiorcę, więc nie ma znaczenia kto i co tam napisał. Liczy się podmiot, na
    który faktura została wystawiona, a to jest przecież umieszczone w nagłówku.
    Jeśli Cię jednak bardzo to "gniecie", to po prostu zniszcz podpisaną fakturę
    i wydrukuj nową. I w ogóle do żadnego podpisywania już nie zanoś, bo po
    jakiego grzyba?

    Pozdrawiam
    Emka