  • Data: 2004-09-07 13:50:43
    Temat: Źle naliczona zaliczka na podatek dochodowy
    Od: "Hanskie" <h...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Były pracodawca zapłacił mi należne odszkodowanie zasądzone wyrokiem sądowym
    wraz z odsekami. Niestety odprowadzili od tej kwoty podatek dochodowy w wys
    19% co jest w tym akurat przypadku nie zgodne z ustawą o podatku dochodowym
    od osób fizycznych. Co w takim przypadku można zrobić skoro do księgowej nie
    trafia że popełnili błąd ? Czy gdzieś pisać jakąś skargę czy na koniec roku
    to sobie odjąć od podatku? Nie mam pojęcia co w takim przypadku możnaby
    zrobić aby tę resztę odzyskać.
    Stwierdzili też że jako osoba prawna nie mogli wypłacić wszystkiego i
    wystawić PIT8C żebym sam sobie odprowadził ewentualny podatek (lub nie).

    Co moglibyście mi poradzić ? Bardzo prosze o pomoc!

    Pozdrawiam, Hanskie