  • Data: 2006-07-11 15:31:05
    Temat: Zintegrowany system FK
    Od: jakusa <c...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Poszukuję jakiegoś zintegrowanego systemu finansowo-księgowego dla firmy
    produkcyjnej, zatrudniajacej około 200 pracowników w strefie
    ekonomicznej.

    Chodzi mi o coś takiego, co dałoby możliwość prowadzenia środków
    trwałych, podczepienia do tego juz działającego systemu magazynowego
    oraz modułu kadry/płace z Symfonii ale niekoniecznie (mogę ten moduł
    wymienić).

    Proszę o rady użytkowników, może ktoś się bawił we wdrażanie takiego
    systemu (ja wdrażałem SAP-a R/3, ale teraz mówimy o firmie, która nie
    dysponuje 10 mln EURO na wdrożenie, tylko o polskiej mniejszej firmie z
    polskimi warunkami finansowymi).

    Możliwe, że wchodziłoby w grę wdrożenie w 3 fabrykach na terenie polski,
    ale tak, żeby system był jeden i zbierał informacje z tyh 3 fabryk do
    jednej baży, aby management mógł sobie wyimportować dane finansowe
    zbiorcze.

    Pozdrawiam,

    Jakusa