  • 1. Data: 2005-05-04 00:35:10
    Temat: Zgubilem kopie deklaracji ZUS. Co robic???
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Nie mam DG. Oplacam dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne. Co miesiac wypelniam
    druk ZUS DRA. Jedna kopie wysylam do ZUS-u, druga zatrzymuje. No i te moje
    kopie z ostatnich paru miesiecy gdzies mi na amen zginely. Co robic? Czy
    moge wystapic do ZUS-u o sporzadzenie odpisow, czy lepiej sie nie
    przyznawac, ze to mi zginelo?

    Dodam jeszcze, ze pod koniec maja rezygnuje z tego dobrowolnego
    ubezpieczenia i zrywam umowe z NFZ, bo od 1 czerwca otwieram DG i bede
    placil pelny ZUS.

  • 2. Data: 2005-05-04 07:42:49
    Temat: Re: Zgubilem kopie deklaracji ZUS. Co robic???
    Od: "OPIX" <g...@f...us .tt>

    --
    OPIX

  • 3. Data: 2005-05-04 12:07:15
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Mam. To po co wlasciwie kazali mi zostawiac sobie kopie tych deklaracji?

  • 4. Data: 2005-05-04 12:32:58
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Arek wrote:

    > Mam. To po co wlasciwie kazali mi zostawiac sobie kopie tych
    > deklaracji?

    Zebys mial dowod, ze zlozyles deklaracje.
    Wplata wplata a za niezlozenie deklaracji sa kary jakies :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-05-04 13:35:14
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    > Zebys mial dowod, ze zlozyles deklaracje.
    > Wplata wplata a za niezlozenie deklaracji sa kary jakies :)

    No dlatego zapytalem, co mam zrobic w sytuacji, gdy zgubilem te swoje
    kopie???

    Swoja droga to zaden dowod, bo przeciez takie kopie mozna sobie sporzadzic w
    kazdej chwili.
    Nie ma na tym zadnego stempla ZUS-u, ani niczego takiego.
    Wlasnie tak myslalem, zeby sobie jeszcze raz wypisac, ale nie pamietam
    dokladnych dat, jakie wpisywalem w rubryce "data wypelnienia" :(