  • Data: 2005-06-07 19:30:22
    Temat: Zgłoszenie pracownika do ZUSu - terminy!
    Od: VIPunia - Iwona <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zgodnie z prawem zgłoszenie pracownika do ZUSu musi nastąpić w ciągu 7 dni
    od terminu zatrudnienia.
    Zatrudnienie nastąpiło z dniem 1 czerwca 2005 r.
    Do kiedy jest termin złożenia? Jutro tj. 8 czerwca, czy muszę jeszcze teraz
    lecieć na pocztę? Wolałabym złożyć w ZUSie jutro od rana osobiście, ale
    jeśli termin dzisiaj ... ehh

    Proszę o poradę, bo jakby co zostało mi jakieś 1,5h bo na 24h pocztę mam
    dość sporą "wycieczkę"...

    Dzięki za pomoc,
    Pozdrowionka,
    VIPunia

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.puszczykowo.info.pl