  • Data: 2005-04-14 10:39:56
    Temat: Zawieszenie\likwidacja DG
    Od: "Elliott" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Grupowicze,

    Mam problem z którym, nie bardzo wiem, jak sobie poradzic.

    W latach 1989 - 1990 prowadzilem jednosobowa działalność gospodarcza.

    W roku 1990 zawiesilem te działalność. Od tego czasu rozliczałem się z US
    jako osoba fizyczna nie prowadzaca DG (składałem PIT-y, NIP-y itd.) W dniu
    dzisiejszym otrzymałem pismo z US, ze nie mogę dokonac aktualizacji swoich
    danych na druku NIP-3 tylko NIP-1 bowiem jestem zarejestrowany jako osoba
    prowadzaca DG. Do tej pory nic takiego nie otrzymywałem. Czy aby uniknąć na
    przyszłość podobnych sytuacji należałoby te moja zawieszona działalność
    zlikwidowac ? A jeśli tak to z czym to się wiaze ? Jedynym urzędem gdzie
    była ona wtedy zarejestrowana i zgloszona był US. Proszę o informacje na ten
    temat.

    Pozdrawiam,

    Elliott