  • Data: 2006-04-29 07:59:01
    Temat: Zawieszenie DG -który PIT
    Od: "Marek" <czytam tylko na grupie @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponoć obecnie nie można zawieszac DG , ale moja była zawieszona w 2003
    jeszcze przed zmianą ustawy o ZUS.
    Zawieszenie jest w ZUS a nie w US.
    PIT5 nie były składane bo nie było dochodu (ani kosztów).
    Czy w tej sytuacji mam złożyć PIT/B wpisując we wszystkie rubryki 0zł
    ?
    PIT/B składają osoby które w roku podatkowym prowadziły DG .
    Czy wg prawa prowadziłem DG czy nie ? A zatem PIT 36 czy 37 ?
    Jedyna korekta podatku ma związek z tym, że mój zakład pracy nie
    odliczał od zaliczek na podatek kwoty wolnej od podatku (530,08 za rok)
    ale tę korektę mogę zrobic na PIT37 jak i na PIT36.

    --
    Marek