  • Data: 2006-04-29 09:51:43
    Temat: Re: Zawieszenie DG -który PIT
    Od: "Marek" <czytam tylko na grupie @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to za bełkot?

    Wypraszam sobie. To chyba skutek zbyt intensywnego PITolenia :)

    > O czym ty wogóle tutaj piszesz?

    Jedno zdanie w tytule wyjaśnia.
    Moze w treści wyraziłem się w jakims temacie mało precyzyjnie , ale Ty
    wyraźnie nic nie zrozumiałeś.

    > Korygować chcesz PI37....

    Tego nie pisałem.
    Pisałem, że chcę "skorygować " zawyżone zaliczki na podatek dochodowy
    przekazywane przez mojego płatnika (bez pomniejszania ich o kwotę wolną
    od podatku) w znaczeniu poprawnie wyliczyc
    podatek z zeznaniu PIT36 (37) w celu zwrotu nadpłaty.

    >azwieszona działalność, nei składanie PITów ....
    > może deklaracji także nie?

    To raczej z takiego pisania nic nie można zrozumieć .

    > Ułóż poprawnie zdania, pytania - bo to co pokryklałeś - to takie
    wołanie po
    > studni maryny :/

    Mam nadzieję , że jasno się wypowiedziałem i nie ma co powtarzać.
    Chodzi o to czy obowiązkowo mam składac PIT36 i PIT/B skoro nie była
    prowadzona DG od ponad dwóch lat ?

    --
    Marek