  • Data: 2006-05-01 20:58:47
    Temat: Re: Zawieszenie DG -który PIT
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Apr 2006 12:55:27 +0200, Marek napisał(a):

    > Zgadza się , moje się mieszcza w zeznaniu PIT37 zatem z tego wynika ze
    > powinienem wypełnić PIT37.

    Ja tam wypełniam co roku PIT-36 i PIT-B wpisując zera w odpowiednie rubryki.

    A co do tego zawieszenia, problemów z ZUSem... Nawet ZUS już nieco
    złagodniał i informuje, że samo posiadanie uprawnień nie oznacza prowadzenia
    działalności - zarówno bezpośrednio po założeniu firmy (wpisie do rejestru)
    jak i jeśli firma przestała działać a wpisu DG nie usunięto...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004