  • Data: 2002-03-09 16:16:57
    Temat: Zawieszanie Działalności
    Od: "ula p." <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam 2 pytania zwiazane a zawieszaniem działalności:

    1) Czy jeśli zawieszę działalność na powiedzmy 3 miesiące to czy przez te 3
    mies. będzie mnie obejmowało ub. zdrowotne (to zn. czy będę sobie mogła iść
    za darmo do lekarza?)?

    2) Czy przez okres zawieszenia będę mogła pracować na umowę o dzieło z tą
    samą firmą, której wystawiam rachunki w DG?

    Chcę trochę 'odpocząć' od płacenia ZUS i nie wiem czy mogę zrobić to w taki
    sposób.

    pozdrawiam
    --
    ula p.