  • 1. Data: 2008-04-16 03:08:00
    Temat: Zatrzymanie przedmiotow na Okeciu za 75 600,- PLN
    Od: Krzysiek Mankiewicz<h...@p...net>

    Przepraszam jesli zamieszczam to pytanie w niewlasciwym dziale, ale dopiero
    dolaczylem do forum. Moj kolega zostal zatrzymany z iloscia 63 telefonow z USA.
    Byla kontrola wyrywkowa. Jest absolwentem studiow bez pracy i jest zalamany,
    ma mysli samobojcze. Czyn zostal zakwalifikowany jako przestepstwo.

    Zostaly sporzadzone dokumenty :

    1) Protokol zatrzymania rzeczy. Telefony iPhone 16 gb - wartosc zostala policzona
    na 75 600,- PLN

    2) Pouczenie

    3) Pokwitowanie

    Nie stac go na wynajecie prawnika - czy ktos tutaj moglby pomoc (mam skany tych
    dokumentow do wgladu), dac rade albo skierowac gdzies?

    Pytanie podstawowe to czy te towary w ogole da sie odzyskac? Np. poddajac sie
    dobrowolnie karze, zaplaceniu zaleglych podatkow, mandatu itd. Bardzo bym prosil
    was o informacje. Chlopak jest przerazony - wiozl telefony po kosztach dla
    znajomych ze studiow. Tez trudno bylo mi w to uwierzyc, ale znam go i wiem, ze
    nie klamie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info