  • 1. Data: 2008-04-15 21:06:14
    Temat: Wyjazd służbowy za granicę a ubezpieczenia
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Prowadzę DG i muszę wyjechać za granicę w sprawie podpisania umowy. Mam
    samochód w środkach trwałych. Wykupuję na ten samochód krótkoterminowe
    ubezpieczenie komunikacyjne w ruchu zagranicznym. Zapewne mogę to bez
    problemu wrzucić w KUP (mam tylko polisę, żadnej faktury).
    Oprócz tego wykupuję sobie jeszcze krótkoterminowe ubezpieczenie
    indywidualne (np. Vojażer w PZU) - czy to też mogę wrzucić w KUP?

    I na koniec najlepsze: kontrahent przekłada termin spotkania o 2
    tygodnie. Ubezpieczeniami mogę się podetrzeć, czy mogę je chociaż
    wliczyć w KUP? :-)

    Maciek