  • Data: 2004-04-21 12:47:33
    Temat: Zaświadczenie z ZUS (ciekawe)
    Od: "Piotrek" <p...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów!
    Urząd Skarbowy kontroluje właśnie moje odliczenia w PIT-36 za 2002 r i
    zażyczył
    sobie DRA i RNA i dowodów opłat składek ZUS. Oczywiście gdzieś mi się jakiś
    dowodzik wpłaty zapodział... więc wpadłem na pomysł, że skoro ZUS ma taki
    super drogi system komputerowy to może wystawią mi zaświadczenie o kwotach
    przekazanych w 2002 na poszczególne konta - otóż myliłem się.
    Jak tylko powiedziałem o co chodzi to zostałem poinformowany, że takiego
    zaświadczenia
    nie dostanę, moje podanie nie będzie nawet rozpatrywane !!! A jeśli to ma
    być
    do Urzędu Skarbowego to w ogóle nie ma szans... więc zamówiłem sobie
    zaświadczenie
    o niezaleganiu z opłatami składek za 2002 - oczywiście nie mogłem napisać,
    że zostanie
    przedstawione w Urzędzie Skarbowym... bardzo to ciekawe.
    Ciekawy jestem czy tylko ZUS w moim mieście tak postępuje czy to
    ogólnopolska akcja?
    Może komuś udało się uzyskać takie zaświadczenie?

    Piotrek.