  • Data: 2005-03-31 14:04:45
    Temat: Zarobki w "samorządzie"...
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie: ile rzeczywiście(!) można zarobić w Wojewódzkich Urzędach
    Pracy, Urzędach Miejskich itp. w wydziałach/sekcjach/referatach zajmujących
    się szeroko pojętą tematyką funduszy unijnych jako NOWO przyjęty pracownik
    (bez stażu, po okresie próbnym)?

    Czy instytucje samorządowe (wymienione powyżej) otrzymują premie, trzynastki
    itp. (podobnie jak w instytucjach rządowych np. Urzędzie Wojewódzkim czy
    Urzędach Skarbowych)?

    Dzięki za odpowiedzi (szczególnie pracowników służby cywilnej:)

    Pozdrawiam
    T.N.

    P.S. Z góry przepraszam za pisanie na tej grupie, ale czytelnicy z innych
    grup nie bardzo chcą odpowiadać...
    P.S. Interesują mnie wyłącznie płace w "samorządzie"...