  • Data: 2002-11-27 19:44:16
    Temat: Zaliczki na pdoof jeszcze przed rozliczeniem rocznym
    Od: "Bosman Zorz" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Czy jest szansa powodzenia nastepujacego planu?

    1. Chytrze przeciagam platnosc za mieszkanie i ponosze ja zarusienko na
    poczatku roku 2003 (jest to ostatnia wplata na poczet wkladu budowlanego
    rozliczanego przeze mnie w ramach duzej ulgi budowlanej).
    2. Natychmiast sciagam potwierdzenie dokonania przelewu z banku oraz
    zaswiadczenie ze spoldzielni o dokonaniu wplaty.
    3. Smaruje pisemko do US z prosba o zaniechanie pobierania zaliczek na
    podatek dochodowy w roku 2003, jeszcze przed zlozeniem PITa, ktore
    dokona sie najpewniej w marcu.

    --
    Pozdrawiam -- Wasz Bosman Zorz